sista helgen i Paris för i år

för någon dag sedan.
Den här helgen har bjudit på många äventyr och få sömntimmar. Har knappt varit hemma utan hängt lite varstans.
I fredags började jag, Marie och Nina att gå ut och äta. Fortsatte att dricka lite hos Nina och Annika joinade oss, sen ner på stan för att gå på någon klubb, då kom Frida. Så tänkte vi att vi skulle testa en klubb som ligger precis bredvid en annan klubb dit vi ofta går, och efter mycket om och men kom vi in men vände nästintill direkt för vi ville inte betala 10euro. Så då gick vi och åt efterrätt på världens mysigaste franska restaurang. Sen efter det for jag, Annika, Marie och Nina till Annika och sussade ett par timmar. Sen hängde jag med Annika och fikade och gick på marknad. Efter det åkte jag hem och duschade och sov, sen åkte ett gäng till Annika för förfest igen!!
Jag, Frida och Ella bestämde oss för att försöka komma in på Le Tigre, och vi kom in och såg en superfull Pete Dorhety.
Idag har vi packat och städat för fullt, för IMORGON åker vi hem!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0