En förklaring..

HEJ min kära döda blogg som jag hade så stora förhoppningar om. Internet här i lägenheten i Paris vill inte riktigt, särskilt inte lägga upp alla våra fantastiska bilder som vi tar. Det smärtar mig och gör mig ledsen. Sen har jag ingen dator själv, jag har kommit hem runt tolv två nätter den här veckan samtidigt som jag går i skolan från kl.9 på dagarna. Idag är första gången den här veckan jag verkligen hinner sitta vid datorn. Så därför kära blogg, det smärtar mig att inte kunna uppdatera dig och ägna den uppmärksamhet som du verkligen förtjänar. Äventyren här i Paris förtjänar bilder!
Jag går i skolan nu också. Det har varit en väldigt jobbig vecka men det blir nog bra ändå med skolan till slut tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0