le list

1. Hur gammal är du om 5 år? 25!
2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? De i min klass sen snart Annika!
3. Hur lång är du? 154,5 cm
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Almost famous eller stolthet och fördom tror jag
5. Vem ringde du senast? Mamma
6. Vem ringde dig senast? Pappa
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Vous avez 3 nouveaux messages. Consultez le "660" (jag har 3 nya röstmeddelanden, ring 660 för att lyssna)
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? sms
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? de ska gifta sig, räknas det?
10. När såg du senast din mamma? 5e januari
11. Vilken ögonfärg har du? blåa
12. När vaknade du idag? 08.14 typ
13. Vilken är din favoritjulsång? Bright eyes har ju några jullåtar som är bra
14. Vilken är din favoritplats? har ingen favoritplats, men där jag är med vänner och mår braaa helt enkelt
15. Vilken plats föredrar du minst? Busshållplatser
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag hoppas att jag befinner mig i Stockholm och jobbar som journalist men man vet aldrig!
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Mycket, men spindlar!
18. Vad fick dig verkligen att skratta sist? Min klass idag på teaterlektionen
19. Hur stor är din säng? Vet inte 120 typ i paris
20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär!!!!!!
21. Sover du med eller utan kläder på dig? trosor + tshirt
22. Hur många kuddar har du i din säng? 4 st,
23. Hur många landskap har du bott i? bara Västmanland
24. Vilka städer har du bott i? Västerås och Paris
25. Föredrar du strumpor eller barfota? strumpor
26. Är du social? Ja absolut men är avvaktande i början 
27. Vilken är din favoritglass? Twister kanske?
28. Vilken är din favoritefterrätt? Kanelbullar
29. Tycker du om kinamat? japp!
30. Tycker du om kaffe? Ja, typ 2 koppar per dag
31. Vad dricker du till frukost? Juice, kaffe eller te
32. Sover du på någon särskild sida? neee, gärna på mage och dreglar lite sisådär charmigt
33. Kan du spela poker? lite tror jag
34. Tycker du om att mysa/kela? njea.
35. Är du en beroendemänniska? Gillar vanor men är inte beroende
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Japp
37. Vill du ha barn? Det vill jag!
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och lite franska
39. Har du någonsin åkt ambulans?
40. Föredrar du havet eller bassäng? Hav
41. Vad spenderar du mest pengar på? Hyra, mat, öl, drinkar, kaffe
42. Äger du dyrbara smycken? jo några tror jag
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Har tröttnat på tv faktiskt. Men gillar nyheterna och dokumentärer, mycket samhällsprogram men har ofta inte tålamodet till att titta på ett helt program.
44. Kan du rulla med tungan?
45. Vem är den roligaste människan du känner? Jag umgås bara med personer som jag har roligt med så alla!
46. Sover du med gosedjur? ne!
47. Vad har du för ringsignal? Nån standard iphone signal..
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? tror det
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? mitt bankkort
50. Flirtar du mycket? Nää, ibland men tycker det är rätt tråkigt om jag inte är intresserad av personen
51. Kan du byta olja på bilen? nope
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? nope
53. Vilken var den senaste boken du läste? Läser just nu Lolita. HEMSK men brA1
54. Läser du någon dagstidning? DN och VLT
55. Prenumererar du på någon tidning? Ja, Filter
56. Dansar du i bilen? ibland
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? P3
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Saker ag ska tänka på på franska
59. När var du senast i kyrkan? Det minns jag inte
60. Är du lycklig? Jadå, men saknar samtidigt en trygghet och Sverige och allt som är där men är lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0