lite onsdagsbubbel med fina vänner

ikväll ska Annika och Ella på dejter och jag ska äta mexikanskt med Frida och Sofia för att fira att Sofia har fyllt 20 år.
Dagen då, Annika sov här så vi klämde ihop oss alla tre i sängen i natt. Efter det spatserade jag till Notre Dame och mötte en nyfunnen vän och drack kaffe på världens mysigaste brasserie där alla var supertrevliga. Efter det satte vi oss och njöt av värmen och solen vid Seine.  Efter ett tag kom Annika och min nyfunna vän begav sig av och jag Annika köpte varsin crêpe med nutella (har jag berättat att crêpes är världens godaste och bästa snabbmat? donken släng dig i väggen!) och satte oss åter vid Seine och njöt av vårvärmen. Vid 5 kände vi att det var dags att röra oss hemåt så köpte vi med oss lite bubbel. Nu blir det lite planering inför hemmafest, rosa bubbel med fina vänner innan vi alla beger oss ut på nya äventyr. Varje dag väntar ett nytt äventyr i Paris.
Som vi säger här, man vet aldrig vad som händer under helgerna, vilka kontakter man får och var man vaknar upp morgonen efter.
Detta är sådant vi sitter och skvallrar om på vår bokcirkel över ekologisk lemonad och billigt men supergott kaffe.
Bisous

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0